Уповноважений у справах Європейського суду з прав людини

Як звернутися до Уповноваженого у справах ЄСПЛ

Наказом Міністерства юстиції України від 15.07.2016 № 658/7 затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства юстиції України та Уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини.

У зв’язку з цим повідомляємо, що особистий прийом громадян Уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини проводиться першого четверга місяця за адресою вул. Городецького, 13 з 10:00 до 12:00.

Необхідні заходи з організації особистого прийому громадян відповідно до затвердженого графіка, в тому числі запис на прийом до Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, вживає Департамент організаційного забезпечення та контролю за телефоном 486-42-09.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ЗВЕРНУЛИСЯ НА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ДО МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Громадянам, які звернулись на прийом, рекомендується:

  1. Уважно ознайомитися з графіком прийому громадян в Міністерстві юстиції України та положеннями Закону України «Про звернення громадян».

  2. Із заявою чи пропозицією слід звертатися до посадової особи, в компетенцію якої входить вирішення проблеми поставленої у зверненні. Зі скаргою слід звертатись до посадової особи, в безпосередньому підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, підприємство. організація чи посадова особа, дії якої оскаржуються.

  3. Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, а його розгляд вимагає вивчення значної кількості документів, фактів тощо, то заявникові бажано завчасно викласти питання в письмові формі. При собі потрібно мати документи, які засвідчують особу, а також документи, що обґрунтовують поставлене питання.

  4. Старатися відповідати по суті на запитання посадової особи, яка веде прийом. Точні відповіді на задані питання дозволяють всебічно з’ясувати зміст звернення, знайти шлях його оптимального вирішення.

  5. Уважно вислухати роз’яснення посадової особи, яка веде прийом. Це допоможе швидше прийняти за зверненням правильне і обґрунтоване рішення.

  6. Бути самокритичним. Не виключена можливість, що викладені на прийомі прохання і вимоги не ґрунтуються на законі, або не можуть бути задоволені з об’єктивних причин. У випадках незгоди з прийнятим по зверненню рішенням заявник вправі просити у особи, яка веде прийом, дати роз’яснення про можливість і порядок його оскарження.

  7. Пам’ятати, що керівники та інші посадові особи Міністерства юстиції зацікавленні в правильному та своєчасному вирішенні поставленого громадянином питання, завжди готові надати допомогу, дати пораду, роз’яснення, які ґрунтуються на законах України.